Současný systém provizí je nastaven tak, že zprostředkovatel vydělá pouze na nových obchodech, nikoliv na servisu, který klientům poskytuje. Abych mohl pracovat pro klienty komplexně a poskytovat pravidelný servis v požadované kvalitě, je nutné nebýt kovářovou kobylou a oprostit se od závislosti na honbě za novými provizemi.

 

Poradce, který slibuje dlouhodobou péči zdarma je pravděpodobně lhář, nebo nezkušený snílek.

U honorované služby máte absolutní jistotu, že nejste zbožím právě Vy sami.

 

Zprostředkování + honorované služby
pouze sjednání obchodu nebo jednotlivých služeb
Pokud máte jen jednorázový požadavek a nestojíte o zázemí pravidelné péče poradce. Pokud potřebujete jen jednorázově sjednat smlouvu (pojištění, úvěr) a nepotřebujete v tomto směru něco propočítávat a radit (podobně jako na pobočce, jen s větším výběrem produktů). Případně máte zájem jen o návrh správných pojistných částek, přípravu k úvěrování bydlení, nebo samostatný finanční plán, bez další spolupráce. V případě dalších požadavků v čase se ozvete sami. Z mé invence se Vám ozvu jen, pokud bude nutný do očí bijící zásah, případně pokud budu vědět o možnostech, které budou mít oboustranný přínos.
bez paušálu
sjednání zdarma
bez garance pravidelného servisu
možnost pořízení jen konkrétní služby
poptávám jen konkrétní službu
k přehledu jednorázových služeb

Časté otázky

Proč platit za služby, když poradce dostává provizi?

Ano, zprostředkovatel dostává provizi za sjednání obchodu. Za nic jiného okolo však provize nenáleží. Pokud chcete cenné rady poradce, neměl by být závislý na sjednání nového obchodu. Jak by Vám pak mohl třeba jen dobře poradit, nebo pomoc se službami, ze kterých ani provize nenáleží?

Co dostanu navíc v rámci servisního poradenství?

Přidané hodnoty je vícero. Tou největší je garance, že se Vám a Vašim potřebám/dotazům bude někdo vždy věnovat i když z nich nekouká provize. Na řešení pojistné události nebudete proti pojišťovně sami. Pohlídám Vám termíny pro včasné refinancování a úpravy, které běžně lidé promeškávají vč. hlášení změn (OP, adresa, povolání), na které často zapomínají. Máte garanci, že se pravidelně sejdeme a vše bude pravidelně aktualizováno.

Lze spolupracovat i bez měsíční platby za poradenství?

Jednoduše ano. V případě potřeby pouze konkrétního sjednání bez potřeby další péče, s klientem definovanými parametry lze obchod uzavřít samozřejmě i bezplatně (v rámci provize). Obsahem služby v takovém případě není plánování, ani komplexní analýza s ohledem na životní situaci a na ostatní klientovy produkty. Po uzavření obchodu není garantováno hlídání termínů výročí a fixací, ani aktuálnost údajů (tzn. klient si hlídá sám a včas se ozývá s novými požadavky)