Poradce, který slibuje dlouhodobou péči zdarma je pravděpodobně lhář, nebo nezkušený snílek.
U honorované služby máte absolutní jistotu, že nejste zbožím právě Vy sami.
Zprostředkování
pravidelná péče pro věrné klienty
Pokud nestojíte o garanci pravidelné péče poradce a přesto chcete využít služeb poradce pro celé portfolio vašich událostí (úvery, pojištění, nemovitosti, auta, hypotéky, penze, investice).
Věrný klientům je sjednání i příslušná konzultace k němu zdarma, včetně pravidelného servisu.
Poradenství a péče je hrazena z utržených provizí za společně sjednané obchody.
bez paušálu
sjednání zdarma
bez garance rozsahu
Poradenství se servisem a garancemi
od 590 Kč
měsíčně
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Pokud nechcete poradce placeného provizně, ale poradce, který je 100% Váš, pak volte servisní péči, kde je vše zahrnuto. Finanční plán k udržení/dosažení plánů, návrh potřebného zajištění, garance profesionálního řešení v případě pojistných událostí (EUCS). Případné konzultace a přípravné propočty jsou v rámci VIP placené spolupráce zdarma nezávisle na provizích.
Pravidelně se Vám ozvu a a vše aktualizujeme. Vy se můžete ozvat kdykoliv.
komplexní práce
všechny služby v jednom balíčku
administraci můžete nechat na poradci
garance pravidelné aktualizace
garance konzultací
profesionální likvidace pojistných událostí
Časté otázky
Proč platit za služby, když poradce dostává provizi?
Ano, zprostředkovatel dostává provizi za sjednání obchodu. Za nic jiného okolo však provize nenáleží.
Pokud chcete cenné rady poradce, neměl by být závislý na sjednání nového obchodu. Jak by Vám pak mohl třeba jen dobře poradit, nebo pomoc se službami, ze kterých ani provize nenáleží?
Co dostanu navíc v rámci servisního poradenství?
Přidané hodnoty je vícero. Tou největší je garance, že se Vám a Vašim potřebám/dotazům bude někdo vždy věnovat i když z nich nekouká provize. Na řešení pojistné události nebudete proti pojišťovně sami.
Pohlídám Vám termíny pro včasné refinancování a úpravy, které běžně lidé promeškávají vč. hlášení změn (OP, adresa, povolání), na které často zapomínají.
Máte garanci, že se pravidelně sejdeme a vše bude pravidelně aktualizováno.
Lze spolupracovat i bez měsíční platby za poradenství?
Jednoduše ano. V případě potřeby pouze konkrétního sjednání bez potřeby další péče, s klientem definovanými parametry lze obchod uzavřít samozřejmě i bezplatně (v rámci provize).
Obsahem služby v takovém případě není plánování, ani komplexní analýza s ohledem na životní situaci a na ostatní klientovy produkty. Po uzavření obchodu není garantováno hlídání termínů výročí a fixací, ani aktuálnost údajů (tzn. klient si hlídá sám a včas se ozývá s novými požadavky)